Energie.


Toen ik heel wat energie in iets zette, kan ik af en toe over anderen & mijn verantwoordelijkheid vergeten zich om met vrienden goed te houden. De reden die ik dit is omdat ik onlangs deed iets heb gezegd, dat ik kon me niet van het deelnemen aan verzetten tegen. Algemene I dont werkelijk als het laten van mensen verslaat of het verlaten van hen hangend rond wegens een fout die ik heb gemaakt. Het leidt tot schande & thats niet trots iets om van te zijn. Een ander ding over verantwoordelijkheid is dat als teveel tijd met uit een update overgaat, de situatie kan leiden tot fucked omhoog resultaten. Niet alleen van de persoon uw holding de verantwoordelijkheid met, maar uw eigen welzijn eveneens. Wat zegt dat aan de persoon die afhankelijk van u is om uw belofte te bevestigen? Wat ooit het, zijn enkel niet goed & het is maakt u kijken meer van een dwaas aangezien de tijd voorbijgaat.

De verantwoordelijkheid & het bevestigen van een belofte kunnen zijn diffucult af en toe samen te blijven, maar ultimatly als u alles onder controle houdt & u dont het uiteindelijke doel uit plaats laat, kunnen de resultaten vrij belonend zijn. De beloningsmijt om te zijn niet als het belonen aangezien u het zou willen zijn, maar eerder het gemak van mening die u dont zich over het bevestigen van een dergelijke verantwoordelijkheid in de nabije toekomst moet ongerust maken... is definetly een grote releaf.

Tot slot zijn zijn beste niet van om het even wie anders afhangen om uw grote doelstellingen te voltooien/grote problemen in het leven & wanneer het neer over nitty zanderig komt, u uw enige hoop:)

Yeesh! I'm excited!!
In other news I have some new ideas about a new album!! I can't wait to record a few of these songs I've been writing. One of them is called "Out of Sink" with is quite nice.


Why was the Nintendo Wii, invented?

Comments

Popular posts from this blog

Bring Back Howdy Doody!!

Out of Site, Out of Mind - By Eshniner Forest

Moon World Comic #?